قَـبَـس

ز آتش وادی ایمن نه منم خرم و بس >:< موسی اینجا به امید قبسی می آید

قَـبَـس

ز آتش وادی ایمن نه منم خرم و بس >:< موسی اینجا به امید قبسی می آید

قَـبَـس


ــــــــــــ بسم الله الرحمن الرحیم ـــــــــــــ

این‌جا رخصتی هست بـرای گفتن و شنفتن و فرصتی هست بــرای شکفتن!
فـانوس حقـایق این‌جـا نیز، بـا داغ لاله‌هــای سـرخ ایـن دیـار مـأنوس است و با فــرهنگ شـاهدان شهید، پیوندی دیرینه دارد.

این‌جـا، دقــایق زمان نیــز، بیرون از سلایق و عــلایق ملــحدان و هـرزگان رنگ می‌گیرد و انگاره‌های سیاست نیز، با نگاره‌های دیانت، صیانت می‌شود.

ـــــــــــــــــــــ <><><> ــــــــــــــــــــــ

به خاطره های خالی از بهار بگویید:
درد بی‌دردی را به بوته‌های خزان بسپارند و ساز هستی را در پردۀ درد بنوازند

باور دارم که درآشوبِ شهر ابتلاء، سهمِ فهمِ هرکس برابر نیست!
و یـقین دارم که در جـولانگاه خـون و خنجــر، بسیار باید چشید آتشِ دردِ صبوری را.
من تاریـخ را خـوانده ام، آرامش شیعۀ تنوری نایاب است!

ـــــــــــــــــــــ <><><> ــــــــــــــــــــــ

نقدهای مفید و سازندۀ شما را پذیرایم.
از نظرات چالشی شما نیز استقبال می‌کنم اما از پاسخ به کامنت‌های ناشناس و بدون آدرس معذورم.


بایگانی
جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

به عنوان اولین مطلب

متأسفانه به علت اشکالات نرم‌افزاری بیان، وبلاگ نازنینم از دسترس خارج شد :))

خیر سرم رفتم قسمت ویرایش مشخصات وبلاگ تا شماره موبایلم را تغییر بدم. پیغام داد که کد تأیید موبایل را بزنم. درخواست کد تأیید کردم، اما نه فقط کد تأیید نداد. بلکه وبلاگ را کلاً از دسترس خارج کرد.

و حالا هرچه تلاش می‌کنم. همون صفحه تغییر موبایل رو میاره، اونم که میزنم دوباره پیغام خطا میده

 

لطفاً اگر اطلاعی در این زمینه دارید. راهنمایی بفرمایید.

 

+این وبلاگ موقتیه. دوست دارم خیلی زود برگردم به وبلاگ خودم. گذرگاه فکر و ذکر

 

 

پ.ن: یکی نیست از آین آقای بیان بپرسه کد تأیید موبایل برای چی میخوای؟ مگه وبلاگای قبلی شماره موبایل داشتند؟

همین وبلاگ که به اعتبار وبلاگ قبلی ایجادش کردم. هیچ کدوم شماره مویایل ندارن....

نظرات  (۹)

 

میگم چند روزه نیستین

پاسخ:
آره متأسفانه!

عه سلام 

من فکر کردم منظورتون اینه که وبلاگ باز نمیشه 

بیان واقعا داره رو مخ می‌ره

پاسخ:
علیک السلام.
خیلی به زحمت افتادید،
ممنونم از شما
ببخشید. 

کارمای کامنت های ایگنور شده. 

: دی 

۱۷ تیر ۰۲ ، ۰۳:۰۰ شاگرد بنّا

اونجا نشد، اینجا 

فرقی نداره وقتی چراغید و می‌افروزید.

بنویسید. مرآت‌تر از قبل. بی‌اتصال به مکان و متصل به لامکان.


سلام برادر 

عیدتون مبارک 

خدا خیر دنیا و آخرت بده خانم دزیره رو، حلقه‌ی اتصال همه‌ی ما هستن و همیشه از بیان می‌شه به خواهری ایشون اعتماد کرد و دلگرم بود.

فردا با لپ‌تاپ من هم اطلاع‌رسانی می‌کنم.

رزق هرکس باشه، به روزیِ کلماتِ شما برمی‌گرده.

پاسخ:
سلام بر شاگرد بنا.
ارادتمند شما.
دقیقاً همین‌طور است که میفرمایید.
ولی من وبلاگم را دوباره زنده‌ش میکنم.
عیدتون هم مبارک.
۱۷ تیر ۰۲ ، ۰۴:۵۰ پرستوی عاشق

سلام

چقدر بد

این اوضاع واقعا خوب نیست ، حس امنیت رو از کاربران میگیره.

چه بد که برای ما که وبلاگ‌نویسی رو دوست داریم خونه ی امنی نیست تا بهش دل ببندیم.

نظر شاگردبنا شدیدا دلنشین بود.

ان شاءالله عاقبت بخیر باشیم هممون و نوشته هامون به درد آخرتمون بخوره. کجا، فرقی نمیکنه....

پاسخ:
سلام بر شما


نظر شاگرد بنا همیشه عالیست.
الهی آمین.

سلام وقت بخیر 

متأسفانه من هم با این مشکل روبرو شده بودم.

بعید می دونم وبلاگتون برگرده.

ادامه بدید لطفا. 

قوی‌تر و محکم تر.

یاعلی

پاسخ:
سلام وقت شما هم بخیر.

ان‌‌شاءالله برش میگردونم.
چشم.
به یاری خدا
۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۲:۰۶ یاسمن گلی :)

سلام وقتتون بخیر 

همین مشکل برای من بوجود اومده بود . لطفا این پست من رو بخونین

https://goliyas.blog.ir/post/219

پاسخ:
سلام وقت شما هم به خیر.
ممنونم ار راهنمایی شما.
۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۲:۵۹ زری シ‌‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اومدم بگم **** واسه یاسمن هم پیش اومده بود که خودش لینک داد

پاسخ:
ممنونم از شما.
بله ایشون لطف کردند..

ببخشید یک کلمه ایراد تایپی داشت ستاره‌ای شد.
۱۷ تیر ۰۲ ، ۲۰:۱۱ سوسن جعفری

سلام. 

آقا از پاقدم منه فکر کنم. سه چهار روز پیش وسوسه شدم و عضو شدم و دقیقاً همین مشکل رفت رو اعصابم که شماره موبایل؟ حالا وارد کردم ولی تا امروز سر همین کد باهم دعوا داریم. پس بی‌خیال بشوم. همان دات‌آی‌آر پولی با وکیل مهندسم بهتره. 

ان‌شاالله برگردونید می‌دونم چقدر دلتنگ میشه آدم.

پاسخ:
سلام ر شما.
نخیر، فکر کنم به خاطر تعریف‌هاییه که من از بیان کردم :)

جالبه که وبلاگ های قبلی بیان شماره تلفن نیاز نداشت و جالب‌تر این که از هر وبلاگ قدیمی یه وبلاگ جدید هم میشود ساخت. بدون شماره تلفن و بدون درد سر.
 همین وبلاگ قبس را از وبلاگ قدیمی‌ام ساختم :))


دارم فعلاً پیگیری میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی